Febrigt

Idag är det torsdag och jag har varit hemma. Suck. Himlans trött på feber nu alltså. Tur är att jag började må bättre på eftermiddagen och just nu känner jag mig pigg som en lärka. Jag är hur sugen som helst på att dra ut på en springtur i det fina höstvädret, men det går minsann icke. Det som går är att ligga i sängen som en säck potatis i en månad till. Najs.
Just nu sitter jag och jobbar lite på en denna. Går bra hittills, fick ett smärre utbrott när jag skulle rita handen bara. Det var attans längesen jag ritade päls, så när det blir dags för den kommer utbrottsantalet öka med ca 150. 
Nu ska jag snart äta lite kvällsmat, och sen ska jag kolla på lite anime med Lukas. En helt vanlig torsdagskväll helt enkelt.
Dodo

Hej Elsa! Nu tycker jag att du kan få bli frisk snart!!
Bilden som du håller på med ser redan fin ut, så den blir nog kanon. Här är allt som vanligt. Hälsa alla fån oss. Kramar om dej! Dodo

Svar: Hälsa tillbaka! Kram
None None