Födelsedag

Hej hopp!
 
Igår fyllde lilla jag hela 20 år!! Dagen började med sång, frukost och paket kl 6.30, både mamma och pappa skulle bort därav den tidiga väckningen trots att jag var ledig. Efter det somnade jag om igen och vaknade några timmar senare. Vid 14 åkte pappa och jag ner till Gävle för att äta middag och gå på bio. Det är inte ofta bara pappa och jag gör något tillsammans så det var jättemysigt. Middag åt vi på Pinchos och det var så himlans gott, deras sötpotatispommes är ju typ det godaste som finns. Efter maten rullade vi iväg till bion och filmen vi såg hette Läkaren på landet (samma skapare som gjort en Oväntad vänskap om någon ville veta). Jättemysig film, älskar att lyssna på franska. Egentligen hade vi tänkt se Hitta Doris, men den gick bara på svenska och ingen av oss var särskilt sugen att kolla då.
Efter filmen åkte vi hem och jag gjorde inte så mycket mer än att chilla innan jag somnade. Slut på födelsedagen! 
´