Nytt

Igår var jag och Lukas i Gävle där vi shoppade, fångade pokémon och åt middag på Pinchos. Egentligen var det tänkt att hela familjen skulle åka till Gävle tillsammans, men när har mycket för sig är det inte lätt att hitta en dag då alla kan. Alltså blev det ingen familjetur och jag fick nöja mig med att åka med Lukas istället. 
Först gick vi runt i massor av butiker och jag hittade inget, men sen på Gina tricot hittade jag livets jeans <3
Jag brukar vanligtvis bara gilla jeans som är tighta hela vägen, men dessa som har lite mer av en "regular fit" älskar jag.
Mitt enda par jeans som har fickor där fram. Varför har jeans typ aldrig fickor där fram? Personen som kom på att man ska ha fakefickor är den dummaste personen någonsin.
 
Idag vaknade jag, sminkade mig, väckte en jättetrött Lukas och åkte iväg till Lilla K. Där fikade vi/åt frukost med min familj och sedan sa vi hejdå till Edvin som åkte tillbaka till plugget i Örebro. Hatar att Edvin numera bor i Örebro och att Alice ska flytta till London om nån vecka, älskar att ha hela familjen hemma. Efter fikat åkte vi på stan en snabbis för att hämta ut Alices födelsedagspresent, hon fyllde 22 för tre dagar sen <3
Hade kollat ut en keps på Åhléns igår som jag bestämde mig för att köpa idag. 
Tänker använda den till min nya fina kappa som jag också köpte igår. Vi gick in på Jeansbolaget och det var kärlek vid första ögonkastet. En beige, ganska tunn kappa från Vila som jag vill spendera resterande livstid i. Tog tyvärr inte några bilder på kappan pga lat, men ni kanske får se den någon annan dag.