En bal som inte var på slottet

Den 2a juni ägde min bal runt, dagen man sett fram emot i flera år. Vet flera som sagt att balen var deras livs bästa kväll, men tyvärr var balen ingen superhit för mig. Själva kvällen i sig var helt okej, men Scandic gjorde fel och tvingade ut oss en timme för tidigt vilket absolut inte är okej. Sen ville min frilla inte hålla, min klänning satt lite si och så och mina klackar var omöjliga att gå i på gräs. Väl inne på Scandic tog jag faktiskt av dom och dansade barfota hela kvällen. Trots några minus var hela balen en häftig grej, och jag hoppas verkligen att det inte är sista gången jag klä upp mig så.
Min fina klänning som tydligen glittrade i solen kostade bara 200 kr <3 Så nöjd med tanke på att alla andra klänningar jag hittat kostade det tiodubbla.
Gullefamiljen <3 Minus Edvin som inte kunde komma hem från Örebro :(
Velade mellan att ha fläta och bara lockigt, men det slutade alltså med en fläta. Den blev jättefin, men jag ångrar ändå lite att jag inte valde lockigt då flätan löstes upp innan jag ens åkt in.
Hela fina klassen var på plats. Har faktiskt glömt vad de flesta ska göra med sina liv, även om alla fick berätta om sina planer på en av våra sista lektioner. Råkar vara så att jag har världens sämsta minne
ISA

dör nästan lite vad fin du var! hur tuuuusan gjorde du frippan? <3

Svar: Ååh tack!! <3 Jag gjorde den hos en frisör, men om man är duktig på hår kan man säkert göra den själv då den är ganska enkel! Är bara en vanlig fiskbensfläta med snodden täckt av en mindre fläta som vi gjorde av en hårtest vi sparat åt sidan :)
None None

Shanelle

Ångrar sååå mycket att jag inte for på min bal nu när jag ser din klänning och frisyr, så otroligt fint <3

Svar: Taaack <3 Förhoppningsvis får du ett tillfälle i framtiden att klä upp dig på samma sätt som på en bal!
None None