Dogge

Har redan slut på idéer. Eller, idéer har jag inte slut på egentligen; har inlägg jag skulle vilja skriva, men känns lite tråkigt att bara lägga upp typ "dethär vill jag göra", "hit vill jag åka". Så ibland slänger jag nog in lite vardagsinlägg här. Har dock inte tänkt blogga varje dag, jag vill inte känna mig tvingad att skriva ett tråkigt inlägg om en dag som det inte hänt något speciellt. Sen är jag urusel på att ta vardagsbilder också. Så aa. Ganska virrigt skrivet men jag kommer alltså inte lägga upp 7 inlägg om dagen.
 
Idag har jag inte gjort något märkvärdigt. Jag har jobbat och kommit hem från jobbet, tjoho. Skulle egentligen klippa gräset men då det regnat får det nog vänta någon dag. Snart ska jag äta middag, och efter det ska jag nog städa rummet och kanske skriva ett inlägg.
Jag har för tillfället inga bilder på datorn då jag lagt över alla på onedrive för att jag behövde återställa datorn, så letade runt lite i arkivet och kolla här är en helt orelaterad men söt hund som förföljde oss när vi var på Sri Lanka.
Jag ska försöka fixa en ny header också nån dag när jag har lust/har en idé.