Rose gold

Halloj!
 
Just nu sitter jag i skolan och väntar på lektion, sista innan lunch. (jag ska hälsa från Julia, hon säger hej). Jag är superhungrig men som vanligt är det vegetariska alternativet inte speciellt gott.
Igår försökte jag göra 1000 saker på samma gång, gick sådär. Slutade 16, fotade lite, tog en promenad, åt, fixade med bilder åt familjens fotoalbum i 847848 år, packade väskan, cyklade hem till Lukas, åkte och handlade, duschade, åt kvällsmat, kollade på Daredevil, sov. Hade tänkt plugga med det fick inte riktigt plats, därför tänker jag se till att göra det idag. Har som vanligt ca 75 uppgifter som ligger och väntar.
 
Igår kväll googlade jag även runt efter lite olika hårfärger och har hittat en supersnygg! Jag stötte på en färg som heter rose gold och hittade några bilder som jag verkligen fastande för.
Ååh, hur snyggt? Supertaggad på att färga håret nu. Vi får se när jag bokar tid, kommer antagligen få en tid i november men det passar finemang.