Onsdag

Hejhejhejhej!
 
Idag är det onsdag och jag har gått i skolan hela dagen igen, tjoho. Jag hade ont i magen och mådde illa efter lunchen, men bet ihop. Annars var det världens tråkigaste skoldag, tråk alltihopa. Lite besviken för det enda ämnet jag faktiskt gillar i skolan för tillfället, bild, är inställd den här veckan. Prupp. Efter skolan åkte jag iväg till sjukhuset för att skaffa recept på vaccin som behövs till Kenya; malariatabletter och ducoral. När det var gjort drog jag hem och sen har jag inte hunnit gjort annat än att äta lite mellanmål.
Dagens planering ser ut ungefär som alltid; plugga, äta, vara med Lukas, sova. Längtar som in i bomben till helgen, då ska Lukas nämligen få uppleva sin studentpresent från familjen Ringvall; Major Lazer concert i annexet. Jag har nöjet att få följa med, hehe. Ska bli så himla najjannnnnn. Men tills dess har jag två korta skoldagar och ett x antal skoluppgifter att ta mig igenom.