Konst

Tjo,
 
idag är det fredag, en påminnelse för dig som kanske missat det. Hade tänkt hinna med massor idag, men vet inte riktigt om jag lyckats så bra med det. Skoldagen började med en konstutställning med bildgruppen. Jag trodde det skulle bli skittråkigt, men blev glatt överraskad. Det var två konstnärer som ställde ut: Inga Hjolman och Torun Eliasson. Flera superfina skulpturer och tavlor, ville köpa det mesta och ha i mitt framtida hem. Synd ba att priserna på det jag ville ha låg mellan 10-40 tusen :)))) 
Tog bara några superdåliga bilder, men här är mina favoriter av tavlorna.
Efter bildlektionen cyklade jag till skolan och hade ett Kenyamöte där lärarna gick igenom några sista saker, och sen hade vi elever ett genrep av vår kulturpresentation som vi ska ha i Kenya. Sen var det dags för samhälle då jag gjorde klart mitt arbete. Egentligen hade jag fått gått hem efter det, men jag stannade en timme extra på skolan för att få reda på mitt betyg på en essä vi skrev på svenskan. Jag hade förväntat mig ett lågt betyg då jag tyckte att jag gjort ett riktigt skitjobb, men jag fick överraskande nog ett B. När jag kom hem från skolan sov jag som vanligt. Jag brukar vanligtvis inte vara så trött att jag behöver sova om dagarna, men körtelfebern har fuckat upp mitt forna liv. Jag är trött ca alltid nuförtiden.
mormor

Vilka läckra tavlor!
Skall försöka att se dem imorgon.
Kramade om Lukas idag då han kom för att tömma brevlådan vid coop,jag hade precis postat ett brev.
kramar/mormor

Svar: Kram!
None None