Höst

Igår, lördag, vaknade jag som alltid bredvid en varm Lukas. Mmm, så härligt. (Idag har vi faktiskt varit tillsammans i 6 månader, tänk vad tiden går fort). Efter att ha kramats i sängen en stund och pratat om julafton och hur vi brukar fira gick vi upp och åt frukost. Efter det packade jag ihop mina grejer och cyklade hem i det fina höstvädret. Jag kom hem, bytte kläder, och gick ut på en promenad. Jäklar vad skönt det är att vara frisk och få börja röra på sig lite.
Efter min promenad kom jag hem och gjorde en smoothie med mango, hallon, ingefära, yoghurt och kokosvatten.  Åt lite nötter som jag och mamma köpte på Coop på ett tag sen som jag helt glömt bort också. Ekologiska, fairtrademärkta och supergoda = full pott av Elsa Ringvall.
Vid halv 7 blev jag upphämtad av Lukas och co, dvs familjen Kunwaryanto. Jag blev bjuden på middag av dom på en ny restaurang i Bollnäs, en italienare vid namn como. Jag tog en pizza som var jättegod, mumma. Efter middagen åkte vi hem till Lukas en liten stund, och sen åkte vi hem till Magda. Det var jag, Lukas, Magda, Mårten och Pelle och vi tänkte kolla på film. Internet strulade och vi kunde inte bestämma oss för en film. Efter många om och men kollade vi på The Conjuring, trots protester från mitt och Magdas håll. Åååh, blir så jäklarns skraj av skräckisar. Jag kollade totalt på kanske 10 minuter av filmen, resten av tiden gömde jag mig bakom kudden men blev ändå superrädd stup i kvarten haha. Efter den kände vi att lite gulligull och feelgood passade bra, så vi kollade på Inside out. 603408 ggr bättre än läskiga demoner och spöken. Närmare 4 kom jag och Lukas hem till mig, och sen sov jag som en stock efter en härlig lördag.
dodo

Hej Elsa!
Roligt som vanligt att läsa vad du skriver.
Roseblond verkar spännande o lite mjukt, jag tror att det skulle passa dej bra. kramar dodo

Svar: Jaa, vi får iallafall hoppas att det passar :)Kram!
None None