Fullt upp på en torsdag

Igår hade jag som rubriken vittnar om fullt upp hela dagen. Först hade jag skola 8-12.40. Under skoldagen hade jag utvecklingssamtal med min mentor och direkt efter skolan hade vi ett kort Kenyamöte. När jag kom hem var jag dödstrött, så jag sov en stund för länge. Vid 15 tvingade jag upp mig själv, och då cyklade jag iväg till skolan för ett möte med balkommittén. När mötet var klart mötte jag upp mamma och vi gick på stan en stund. Jag hade flera grejer jag behövde köpa till Kenya, bl.a. godis (omöjligt att flyga utan godis faktiskt), malariatabletter, vätskeersättning, trosor och bars. När jag och mammis var färdiga på stan cyklade jag till ICA och mötte upp Gabbi och Lisa. Vi köpte lite middagsingredientser och gicks sen hem till Gabbi och lagade mat i form av pizza. Vi pratade non-stop om allt och inget, så himla mysigt. Vid 20.30 cyklade jag hem igen, duschade och kollade på Daredevil med Lukas innan vi gick och la oss.