Fredag-lördag

Det är måndag och hela helgen har passerat utan att ni hört från mig. I lördags plockade jag och mamma ner några lådor från vinden för att leta efter gosedjur och barnkläder som jag kan ta med mig till barnhemmet vi ska besöka i Kenya. Hittade inte supermycket saker då vi redan gett bort en hel del, men hittade andra roliga grejer. Gamla historier som jag skrivit och ritat bilder till och sånt skoj. På kvällen åkte jag på förfest hemma hos Louise. Vi åt gotta, dansade, pratade och gosade med Louises hundar. Jag drack inget då jag fortfarande vill vara försiktig, skulle verkligen suga att få ett återfall. Vid 11 åkte vi till Tuppenz där Norli & KKV skulle spela lite senare på kvällen. Jag är egentligen inget fan av dom, utan jag gick mest ut bara för att det skulle vara mycket folk. Jag hade kul till en början, men sen började jag få så jäkla ont i fötterna av mina klackar och tappade bort mina polare 34723 gånger så det blev ganska meh på slutet. Tur jag hade Lisa att gå runt i armkrok med.
Jag somnade inte förrän 5 nån gång, men ändå vaknade jag och var pigg kl 9 på söndagsmorgonen. Jag hade hur mycket energi som helst, så jag satte på mig kläder och tog en promenad. Halvvägs genom promenaden slog tröttheten till och jag ville lägga mig ner och sova på direkten. Gjorde dock ej detta utan gick hem och kröp ner hos Lukas igen. Resten av söndagen gjorde jag och Lukas ca ingenting, chillade sönder helt enkelt. 
 
Min kära syster ska den 4e november sticka ut på en backpackertripp, så hon kommer alltså att missa julafton. Vi löste detta genom att fira minijul igårkväll. Mormor och morfar kom och vi åt minijulbord, kollade på filmer från när vi var små och åt lussebullar och rocky road. Myspys. Efter julfirandet hämtade jag upp Lukas som körts ut när det vankades julbord. Jag mötte upp han på cykel, och sen promenerade vi hand i hand hem till mig. Efter promenixen kollade jag på Hundhotellet men Al.
mormor

Det blev en mycket trevlig eftermiddag och kväll(lilla julafton)!
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ härliga och roliga filmer från er småbarns-tid!!!! Vi mös verkligen i soffan och värmen från kakelugne och din mors skratt kan få vilken "stel-bent, tråkmåns" att börja skratta,absolut tror jag!
kramar/mormor

Svar: Det var supermysigt!!Kram
None None