Torsdag

Idag är det torsdag, jag har inga lektioner och har haft Malva som sällskap här hemma hela dagen. Just nu är det my time of the month vilket innebär att mitt humör är väldigt upp och ner. Idag har jag varit jättesur, jätteledsen och arg på allt och alla. Vill inget hellre än att bara ligga i sängen och göra ca ingenting, men jag har en tavla som måste bli klar så det har inte blivit så mycket sänghäng. Nyss var det dock nära på att jag slängde datan i väggen så jag bestämde mig för att en liten paus antagligen skulle sitta fint. Så nu sitter jag alltså här, fortfarande ledsen och sur, och försöker dra ut på tiden så att jag inte behöver gå och rita igen.
mormor

Stort tack för att Malva fick vara med dig idag!
Hon ser ju verkligen ut att må bra där i din säng.Hoppas att du gosade lite med henne och fick lite tröst när du inte mådde så bra,tycker att hon är
bra på det!
kramar/mormor o morfar

Svar: Malva är expert på att vara gosig :DKram
None None