Brillorna på

Idag cyklade jag iväg till skolan i finvädret som äntligen kommit. Först städade jag ur skåpet och lämnade tillbaka böcker, och sen cyklade jag hem och åt lunch och ritade. På eftermiddagen sov jag en timme, och efter det åkte jag, Alice och mamma och köpte mat. Alice köpte maxmat och jag och mammut köpte sushi som vi sedan åt ute på altanen, supermysigt! Efter middagen cyklade jag och Alice iväg till bion där vi såg Spy, tyckte den var superbra och skrattade näst intill hela tiden.
Det var vi och ca 6 st till som kom för att kolla på filmen, supertråkigt att så lite folk går på bio. Hoppas verkligen att den inte behöver stänga ner!
 
Om en stund ska jag gå och lägga mig, men innan det ska jag kolla färdigt på Forrest Gump. Imorgon kommer Yu Jin och stannar här tills på söndag kväll, så ni kommer inte höra av mig på en dag eller två. Trevligt helg allihopa!