Pariiiiiis

Fin solnedgång alldeles innan vi badade igår. Det var sviiiinkallt i vattnet, hade jag inte sprungit i hade jag nog aldrig kommit längre än till fötterna.
 
Idag har jag jobbat litelite på eftermiddagen; tvättade golv i köket, förberedde frukost samt städade vår lilla lägenhet. Utöver det har jag spenderat nån timme på stranden, väntat på två bussar i 700 år var, handlat och packat. Idag har varit varmaste dagen hittills, även om det stog att det bara skulle vara 23 grader har det varit långt över det. Men jag ska inte klaga, man vet ju aldrig när man får sol hemma i Sverige.
 
Om bara ett par timmar ska jag och Rebecca åka iväg till Paris, kl 5.20 går taxin härifrån. Den tidiga avfären gör mig dock ingenting, tåget till Paris tar över 5 timmar så jag har gott om tid att ta igen förlorad sömn.
Vi planerar att spendera morgondagen med shopping, och sen på kvällen ska vi ut och ha kul. På söndag betar vi av alla sevärdheter, och på måndag har vi inte tid för mycket annat än att äta lunch innan vi måste iväg till flygplatsen. 15.25 lyfter flyget, men tyvärr är det inte direktflyg utan vi stannar en timme i Helsingfors. Efter det väntar jag 3 timmar på Arlanda, sen spenderar jag några timmar till på ett tåg, och sen tillslut kommer jag fram till Söderhamn där världens bästa hämtar upp mig. Lääängtar.
 
Vet inte om jag kommer ha tid för bloggning i Paris, bloggen kommer inte direkt vara prio nr 1. Men systemisen kommer följa med mig överallt, så ni får bilder från Paris nån gång när jag kommit hem. 
mormor

Hoppas att allt resande kommer att gå bra!
Ha en fin och trevlig vistelse i Paris utan att gå vilse i den stora metropolen,det blir nog en häftig upplevelse!
Vi får kramas när du kommer hem,längtar!
mormor