Kvällsdopp

Fin solnedgång i tisdags, äääälskar moln. Det var jättefina färger, men självklart kan en mobilkamera inte riktigt fånga det hela.
 
Idag är det torsdaaggggggg = en dag kvar sen Paris. Längtarlängtarlängtar. Idag har jag jobbat mitt sista frukostpass för denna gång. No more toalettstädning eller frukostdisk, hallelujah.
Senare tvättade och hängde jag upp tvätt, chillade ett tag, gjorde typ inget. På eftermiddagen spenderade vi ca en och en halv timme på stranden, jag försöker få till en sista minuten bränna. Efter strandhänget gick vi hem och åt middag, och sen tog vi en sista tur in i fortet. Vi spenderade lite pengar i diverse chokladbutiker och köpte även en varsin oreoglass. När vi kommit hem bytte jag snabbt om och drog ut på en kort joggingtur varefter jag tränade lite hemma. Sitter här nu helt död, svettas ihjäl och undrar om jag kommer kunna gå imorgon. Det brann som satan i lår och rumpa.
Jag just nu; pigg å glad. Eller a, glad iallafall, även om det kanske inte syns på bilden.
Nu ska jag ta lite kvällsmat, och efter det ska jag och Rebecca ta vårt första och sista dopp i havet. Vi har inte badat ännu då vattnet är kallare än kallast och är till bredden fyllt av sjögräs. Men vi tänkte att vi kan ju inte ha bott 2 meter ifrån havet i en månad utan att bada, så idag är alltså dagen det händer.