Everything's not lost

Det är tisdag och jag är ledig, vilket får det att kännas som lördag. Denna tisdagslördag har jag inte gjort mycket utöver det vanliga; sovit, sprungit, tränat, tittat lite på film. När jag var ute och sprang var vattnet väldigt lågt, så man kunde gå långt ut på stenarna. Som vanligt hade jag Coldplay i öronen, finns inget bättre att lyssna på när man springer eller är ute och går.
 
Nu ska jag sätta mig och rita lite, ha en fortsatt trevlig tisdag allihopaaaa.
mormor

Fina himlar även i Frankrike ser jag.
Mysigt att kunna gå på stenarna,sånt gillar jag och kommer att tänka på när delar av min familj var på Hornslandet (Hudiksvall) där var härliga varma stenar att gå på,dock var det många år sedan.
Mormor diggar också Coldplay!
Bra och roligt att du håller i gång ritandet !
kramar/mormor

Svar: Jaa, det är jättemysigt!Kram
None None