Två dagar i skolan

Jag har nu gått två dagar i skolan och hittills har det inte varit speciellt ansträngande. Igår började vi 14 i aulan, rektorn snackade lite och sen samlades klasserna var för sig och lärarna delade ut schema och gav oss lite info. Idag har jag gått 9-12.30, först på morgonen samlades klassen ute och vi delades in i grupper. Varje grupp fick en plats de skulle gå till där de skulle ta en bild. Varje gång man tagit en bild fick man en ny plats, totalt 5 stycken. När vi var färdiga gick vi tillbaks till skolan och gjorde ett collage av bilderna. Efter det var det lunch, och alla blev överlyckliga när det visade sig vara pannkaka. Efter lunch delades vi in i nya grupper med några tvåor med vilka vi skulle komma på aktiviteter tills imorrn då vi ska leka lekar med ettorna. Efter det var det sluuut.
Bilder från igår med mina fina :3
 
Efter skolan var jag hem en snabbis, sen drog jag på stan. Julia hade berättat att det va rabatt på biggans eftersom dom har 50-årsjubileum, så jag passade självklart på. Biggans har världens godaste godis. Innan jag köpte godis gick jag på lite olika affärer och kollade lite, letade bl.a efter en sportbh. Tyvärr hittade jag ingen, så jag får nöja mig med min gamla tills vidare.