Skolstart

Idag är det den 17e augusti, en vecka sedan jag bloggade senast. Bloggen har verkligen hamnat på hyllan och glömts bort i sommar, men jag har knappt spenderat något tid alls vid datorn. Denna dag är speciell på tre sätt;
 
1. Min storasyster fyller 21 år! Alice är dock i Rhodos, så till henne får jag nöja mig med att skicka virtuella gratulationer och kramar.
 
2. Skolan börjar idag. Eh? Vi fick nyss lov ju, det kan omöjligen redan vara dags för skola. Som tur är börjar vi treor inte förrän klockan 14, så en tidig uppstigning var inget måste. Jag är redan stressad och skolan har inte ens börjat. Student, UF, prov, inlämningar, elevråd, balkommité, pengainsamling. Hur jag ska hinna med livet är en fråga utan svar. Kan inte heller fatta att jag åker till Kenya om bara 2 måndar!
 
3. Idag är det två år sen jag landade i Sydkorea och allt blev totalt kaos. Iallafall för en dag. Jag längtar faktiskt tillbaka väldigt mycket. Flera av utbytisarna har åkt tillbaka och hälsat på, snacka om jag är avis. Vill gå på Seouls gator och äta mandu och samgyeopsal. Ta mig tillbakaaa.