Glader

Chillar på hotellet woooop
Nu är familjen Ringvall samlad! Efter att ha virrat runt en stund på flygplatsen hittade Edvin mig, och efter ca 30 min kom resten av familjen (dom åkte olika plan). Jag grät, gjorde massa fula ljud, och kunde inte fatta att dom verkligen är här!! 
Innan vi lämnade flygplatsen käkade vi lunch på McDonalds, efter att ha korsat halva jordgloben kändes det inte rätt läge att introducera familjen till Koreas matvärld.
Egentligen skulle vi ha haft hyrbil här, men man måste tydligen ha internationellt körkort (som hyrbils företagen inte sagt nånting om??) så så blev det inte! Istället blev det att vi tog bussen in till Suwon, och sedan taxi till vårat hotell. 
 
Just nu ligger hela familjen och sover sött (jetlag woop), men vid kl 17 (den är ca 15.45 nu) ska jag väcka familjen och vi ska ut och käka middag. Vad det blir har jag inte riktigt bestämt en, men nånting koreansk iallafall!
 
mormor

Skönt att höra att ni hittat varandra.Antar att det blev ett kramkalas av stora mått,det måste kännas helt fantastiskt.
Vilken missräkning med körkortet.Det blir förståss ett stort avbräck att inte kunna ta sig fram själva och se sig omkring.
Men huvudsaken är väl ändå att ni är tillsammans.
kramar
mormor

Svar: Det blev nog bäst att vi inte fick bilen ändå, det skulle bara ha blivit kaos med att försöka köra runt den här, hahakramar!
None None