Maxmat

Yo.
 
Det är onsdag eftermiddag och jag är hemma med feber. Jag var i skolan fram till lunch idag, men igår och i måndags gick jag inte alls. Nu får körtelfebern faktiskt ta och ge sig snartttttt. Dock är det antagligen mitt eget fel att jag mår som jag gör. I lördags var jag ut och kom inte i säng förrän klockan närmade sig 5. Sov typ inget den natten men kom ändå inte upp ur sängen förrän kl 14. Resten av dagen spenderades med att vara en godisätande zombie.
 
Innan jag och Lukas åkte iväg på förfest köpte vi med oss maxmat och tog med upp på bolletoppen. Sen satt vi där och mumsade medan vi njöt av utsikten, det var så himla fint. Efter vi ätit drog vi på förfest, och vid 1 gick vi ut en stund på nightlife. Jag drack inget eftersom levern är väldigt känslig när man har körtelfeber, men jag hade kul ändå! Skrattade och dansade så det stod härliga till.
mormor

Äntligen kommer jag till skott och skriver något.Jag följer givetvis allt du gör och kollar alla bra bilder,alltid!
Låter mysigt med lunch på Bolle-toppen!
Inte bra med hålligång när du har körtelfeber älskade Elsa och det vet du ju så ta det lugnt,snälla!!!
Vill att du blir frisk snart och kan orka med skolan fullt ut och klara av resan till Kenya!
Kraaaaaaaaaamar
mormor

Svar: Det kommer bli bra mormor, såklart jag kan följa med till Kenya :) kram
None None