En söndag på Järvzoo

På söndagen hade vi hoppats på fint väder och solsken, men istället bjöds vi tyvärr på en del regn. Men tur nog regnade det mest bara i början, och sen kikade solen fram lite då och då. Som alltid var det väldigt mysigt att gå runt på Järvzöö, så härligt att gå i skogen! Det är väldigt många ungar på järvzoo just nu, men vi såg tyvärr inte varg- eller rävvalparna. Men vi såg björnungar och renkalvar som var så himla söta!!
 
Efter järvzoo åkte vi hem, och jag och Yu Jin låg på min säng och bara chillade. Vid 18 åt vi middag och sedan en jättegod kaka som Alice bakat, och efter det var det dags för Yu Jin att åka hem. Det var jättekul att hon kunde komma hit, även om Bollnäs antagligen var ganska tråkigt i jämförelse med Stockholm :) Jag gjorde några försök att använda min koreanska, men jag har glömt sjukt mycket så jag tackade gudarna för att Yu Jin lärt sig massa engelska sen senaste gången vi sågs.