Tandläkarbesök

Idag hade jag en lektion, innan jag åkte iväg för ett tandläkarbesök i Gävle~
Jag var sjuk igår, mådde bra imorse,och har sen mått dåligt igen resten av dagen, men förhoppningsvis mår jag bättre imorgon! 
Jag åt en jättegod lunch i gävle i form av vegetarisk sushi~~<3 Var nästan en lättnad att få äta med ätpinnar igen, haha. Kniv och gaffel är så opraktiskt, hur i hela världen äter man spaghetti utan att hjälpa till med halva ansiktet liksom?
cenny

Krya på dej! Hoppas verkligen du är piggare imorgon :)

Svar: Inte piggare ännu :(
None None

mormor

Det är synd att du skall behöva åka till Gävle när det finns en folktandvård här.
Men en god nyttig lunch(ser verkligen god ut) är ju inte helt fel fast en sådan kan ju du egentligen fixa själv.För mig är det tur att det finns kniv o gaffel,ha ha.
Hoppas att du mår bra i morgon!!!
bamsekramar/mormor

Svar: Jaa, det är synd när man behöver åka dit så ofta!Kram
None None

Cenny

Testa med en kopp med varm jölk, finriven muskotnöt, strö på lite malen kanel (helst egologisk) och rör ner en tesked honung. Funkar bra mot förkylningar ;) Krya på dej!

Svar: Mår bättre nu, men tack för tipset! :)
None None