Stockholm

I måndags åkte jag och Taine ner till Stockholm för att hälsa på Yu Jin en snabbis! Det var jättekul att träffa henne, och roligt att få vara i Stockholm också. När jag pratade mer Yu Jin märkte jag hur mycket jag glömt av koreanskan, vilket inte kändes så jättekul. Men det blir ju så när jag inte har någon att prata med, och sen har jag inte gjort något annat för att hålla den igång :)
Besöket invigdes med en sushilunch, mums! Sushi kan jag äta hur mycket som helst utan att tröttna på.
På måndagskvällen låtsades vi att det var lördag, så vi köpte godis och kollade på en film. För mig blev det dock inte speciellt mycket filmtittande, utan jag somnade ca 20 min in i filmen.
Tisdagsmorgon i väntan på tåget, gulligt.
Vi vandrade runt lite i Gamla stan där vi bl.a annat åt väldigt god lunch. Jag hittade också min favoritansiktstvål i där, blev glatt överraskad! Tror jag ska skriva ett inlägg om den :)
Vi stannade i Gallerian och åt god men väldigt dyr frozen yoghurt, fett ovärt.
Alldeles innan jag gick iväg till bussen, och Taine fortsatte vidare till Göteborg~
 
mormor

Inte helt fel med de smala gränderna i Gamla stan.
Lite läskigt just där ni står,så trångt men vilka häftiga färger på väggarna.
Måste ha varit kul att få träffa din "kusin" från Sydkorea.Inte lätt med språket om man inte håller det i gång lite grand,det är ju inte det lättaste precis men antar att det blev några fraser i alla fall.
kramar/ mormor

Svar: Jag trodde att gränden skulle vara ännu smalare, för den är tydligen sveriges minsta gränd.Kram :)
None None