I min vita volvo

Yoyoyo.
 
Helgen börjar lida mot sitt slut men som alltid önskar man att den hade varit en eller två dagar längre. Denna helg har varit ganska lugn. Jag och Alice har ätit middag hos mormor och morfar ggr 2, där träffade vi även min kusin Ture och morbror Mattias. Igår kväll cyklade jag och Lukas ner till en kompis lägenhet där vi hade filmkväll med ett gäng polare. Vi kollade på två urkassa japanska filmer, den ena filmatiseringen av Attack on Titan, den andra en "skräckfilm" som hette Gore High School eller något liknande. Attack on Titan var helt enkelt bara dålig, medan den andra var så urkass och dåligt gjord att man iallafall kunde skratta en åt den.
 
Idag har jag varit hyfsat produktiv (efter att ha lämnat sängen nån gång efter 12 det vill säga). Jag har pluggat, städat rummet, vikt tvätt och lagat mat. Mamma och pappa är för tillfället på världens drömresa i Sydafrika, så jag och Alice har lämnats ensamma i ett par dagar. Får alltså för tillfället smaka på hur det är när man bor ensam och inte har en madre och padre som tar hand om en.
 
I brist på bilder kom jag på att jag kan dela med mig av några låtar som jag dör för just nu. Den första hörde jag för bara en liten stund sen på P3, var tvungen att kolla upp den direkt pga superbra. Soundcloud är förörvrigt typ världens bästa sida, vem som helst kan lägga upp sin musik där och det finns så himla mycket bra.