Feber å grejs

Hej tjena hallå. Ingen aning hur jag ska börja mina inlägg så blir alltid hälsningsfras i plural.
 
Idag har jag gått två lektioner i skolan, ojoj. 8.55 började vi först med en surprise skolkatalogsfotografering. De flesta av oss hade fått sagt till oss att det var en fotografering till kommunen eller något liknande, så vi var inte redo för det som kom. I trean vill man ju se bäst ut av alla år, slå på stort eller nå. Fotografen tog bara två bilder, tror att jag blundade på 100% av dom. Men som Julia sa "Man blir alltid ful så det spelar ingen roll". Fett med sanning i dom orden.
 
Efter två lektioner gick jag iallafall hem eftersom jag hade feber. Väl hemma så grät jag lite i Lukas famn innan jag tog tag i min plugghög. Tur man har han när man får ett litet sammanbrott pga stress. Det råkar vara så att jag är världens sämsta stresshanterare. Får ont i magen och blir ledsen och grinig och jobbig. Jag pluggade iallafall i en eller två timmar innan vi åt lunch, och sen sussade jag i några timmar. Efter var det plugg igen tills middag. När jag plockat undan maten och diskat lite hamnade jag i sängen med datorn, alltså där jag sitter nu. Ska snart plugga lite till, och senare ikväll ska jag iväg och handla. Vill även hinna med att rita lite och jobba lite på mitt hemliga projekt ;)))))) Skj, hatar när man skriver så. Ska jobba på mitt soon to be uf-företag. Hittills har jag bestämt typ inget, går fett bra alltså. Men jag har kommit fram till slutsatsen att jag behöver fler timmar på dygnet. Minst typ 2 till.
I brist på bilder får ni här en bild på en fin solnedgång för några veckor sen. Älskar solnedgångar.