Hårsnack

I mitt liv har jag haft ganska många olika färger på håret: rött, mörkbrunt, platinablont, rosa, brunt med blonda slingor, brunt med rosa slingor, silver, ljusbrunt, grått, ombré. Jag har även haft en del olika frisyrer: långt med raklugg, långt med snelugg, pixiecut, nån typ av bob, bara långt. Skulle säga att majoriteten av mina forna frisyrer och färger har varit kaos. Som yngre klädde jag mig ganska alternativt med tyllkjolar i regnbågens alla färger, tusen hårspännen i luggen, rosa klänningar med godis på och ibland skulle det vara svart med nitar. Mellan åldrarna 14-17,5 skulle jag säga att jag var helt lost, hade inte riktigt någon stil och klädde mig konstigt och hade konstigt hår. Konstig tid för Elsa Ringvall helt enkelt.
Är supertöntig och täcker för majoriteten av mina ansikten, men asså allvarligt - hur har jag sett ut? Glömde även att lägga till en bild av dendär hemska tiden i Korea när mitt hår var gult. Jaja, kul att jag experimenterat med mitt utseende iallafall.
Hur som helst, det har nu nästan gått ett helt år sen jag färgade mitt hår sist och jag är supertrött på hur det ser ut nu. Ganska långt, men inte sådär drömlångt. Lite ombré, men inte sådär jättefin superombré. Frågan är bara vad jag ska göra med mitt hår? Jag är sugen på allt och ingenting. Jag vill ha kort men jag vill ha långt. Jag vill ha ljust med jag vill ha mörkt. Jag vill ha färgglatt men jag vill ha neutralt. Jag vet dock att jag varken vill ha platinablont eller korpsvart.
Finns så himla många balla frisyrer här i världen, hur ska man kunna välja? Vad passar jag i? Hur vill jag se ut? Vi får se om det ens blir en förändring för mig, har sån beslutsångest.
mormor

Elsa, du roliga och härliga tjej, varför döljer du ansiktet på de tidigare fotona?Synd,vill gärna se dem!
Tycker att den färg du har i det föregående inlägget passar dig utmärkt!
Skönt att du känner dig ok nu!
Kramar/mormor

Svar: Dom var inte fina alls haha.Kram!
None None