Halvtid

Idag var det två veckor sen jag kom hit, och det är alltså lika många veckor kvar tills jag åker hem. Jag tänker inte ljuga och säga att jag inte längtar, för det gör jag. Jag vill helst åka hem nu på en gång. Men innan det är dags för hemfärd är det flera jobbpass kvar, och även två dagar i Paris. Ser såå mycket fram emot Paris, ska bli så himla kul att få se staden som syns överallt.
 
Idag har jag jobbat 7.45-11, dammsugade, vek tvätt, diskade, det vanliga. För resten av dagen har jag inte direkt några planer, kanske går och handlar.
mormor

Vilka bra foton!!!!!
Förstår att du längtar hem till en "viss" Lukas, och vi saknar dig också!!
Men tiden går fort och snart är du här:
Skulle också vilja be!söka Paris! Det kommer säkert att bli något extra tror jag!
kramar/mormor

Svar: Kram!
None None