Ännu en ledig onsdag

Två helt orelaterade bilder från nån dag efter jag tränat.
 
Igår hade jag min ena lediga dag, idag har jag den andra. Jag gjorde inget speciellt igår; åt, tränade, läste, ritade, satt framför datorn. Det var jättevarmt ute, så jag drog ner till stranden en stund. Dock var det inte så trevligt som jag hoppats på, utan det blåste väldigt, väldigt mycket och jag blev gång på gång bombarderad med vindpustar fulla av sand. Men det var trots allt ganska nice att ligga i värmen, så jag höll ut i någon timme innan jag gick hem.
 
Denna dag bjuder på två speciella saker:
1. Det har regnat och åskat hela natten. Just nu åker åskan fram och tillbaka hela tiden. Första dagen med faktiskt dåligt väder (inte bara molnigt) sen vi kom hit. 
2. Idag har vår riktiga chef kommit tillbaka från sin semester. Vi har inte träffat henne än, men idag är alltså dagen då det ska ske. Både jag och Rebecca är nervösa inför mötet då vi hört att hon ska vara sträng och lite läskig. 
Just nu sitter jag och väntar på att Rebecca ska vakna, jag vågar inte gå och hämta frukost själv då jag helst inte stöter på chefen ensam haha..
mormor

Usch och fy för åskväder!
Har sett på väderkartan att det är mycket varmt just nu i bland annat Frankrike,tur att ni har havet nära som kanske kan ge lite svalka.
Hoppas att mötet med chefen gått bra och att ni blev väl bemött av henne när ni nu träffades!
Hälsa från mormor att hon skall vara snäll mot er,ha ha!
Kramar/mormor

Svar: Mötet med chefen gick braKram!
None None