Puss

Hej jag är världens sämsta bloggare denhär sommaren. Jag jobbar tränar äter är med Lukas sover. Ungefär så, med ett inslag av lite andra grejer. Sen senast har jag varit på 100-årsfest, jobbat, varit på en fest mitt ute i ingenstans (Hedsta), varit på konsert på Freluga Trädgårdsscen, samt varit på stranden. Sommarlovet är snart slut och jag har panik för jag har knappt haft lov alls denhär sommaren. Jag behöver minst en månad till av mental förberedning och chillning innan jag börjar mitt sista åt på gymnasiet.
Sommarens inte så trevliga väder har tvingat mig till att bära vinterjacka alldeles för många gånger på jobbet. Detta har resulterat i blå läppar och stela fingrar.
När jag var ute och sprang stötte jag på en familj änder.
I lördags var det fint väder, så jag, mamma, Lukas, Edvin och Kristin passade på att hänga på stranden.
I Freluga spelade domsomjagaldrigkommerihågnamnetpå! Jag älskar att gå på konsert där, så himla mysigt att sitta och lyssna på bra musik i en fin trädgård medans man äter god mat.
Jag har sett ut ungefär som vanligt. Klippte håret för ett par veckor sen vilket resulterade i lite kortare hår då mina toppar var slitna som få.
 
mormor

Puss på dig "grimage-fia"!
Det är en ynnest att du bloggar tycker jag och det är skönt att veta hur du har det och följa dina förehavanden,de du vill dela med dig förståss!
Fin bild från Undersviksbadet
Hoppas att det kan bli fortsatt sol och lite värme några helger i augusti som ev. kan ge möjlighet till bad då du är ledig!
kraaaaaaaaaaaamar/mormor

Svar: Kram!
None None