Ännu ett collage

Egentligen hade jag tänkt lägga upp detta igår, men blogg.se fungerade inte så det blev inte så. Här har ni iallafall ett collage jag gjorde igår, ser kanske ganska osammanhängade ut - men det finns en tanke bakom, lovar.
 
Igår efter två lektioner tog jag mitt pick och pack och cyklade hem från skolan. Jag har mått halvdåligt i flera dagar, och igår blev det sämre. Under dagen sov jag, degade i sängen och blev överraskad av Lukas som kom en sväng när han hade lång rast på jobbet. Senare på kvällen kom Lukas tillbaks och vi kollade på anime.
 
Idag mår jag fortfarande inte bra, så det blir en hemmadag till. Har lite panik över att vara borta dagar i början av trean, men förhoppningsvis missar jag inte speciellt mycket.
mormor

Hoppas att du piggar på dig!
Förstår att det känns lite jobbigt att behöva vara sjuk så här i början av skolgången.
Ett läckert collage! Försöker förstå tanken bakom men går bet på det. jag är förmodligen för seg i tankeverksamheten,ha ha.
kramar/mormor

Svar: Kram!!
None None