Rosa

Dom senaste dagarna har jag haft väldigt fullt upp och har inte haft tid att blogga. I fredags åkte vi ner till Arlanda för att lämna världens bästa syster som ska flytta till London för att jobba som au pair :( Jobbigt att säga hejdå, men förhoppningsvis kommer vi åka dit någon gång i november och hälsa på. Efter vi lämnat av Alice åkte vi på Ikea en sväng och jag köpte bland annat en jättefin lampa som jag tänkte visa sen. I lördags jobbade jag 11-16 och efter det hade jag massor att fixa då jag på kvällen skulle ha födelsedagsfest. 
Jag blev mkt nöjd med mitt smink, speciellt i det ljuset som var på lördagskvällen. Hela världen såg helt rosa ut! Det tråkiga är att jag inte har någon primer så mitt smink börjar alltid kleta runt efter bara någon timme, men ska ge mig själv en spark i rumpan någon dag och köpa en. 
Jag hade på mig en jättefin klänning från Nelly. Jag var lite orolig att den inte skulle passa eftersom Nellys klänning ofta verkar vara gjorda för människor som har pinnsmala kroppar och silikonbröst, men den passade! Väldigt väldigt tight och lite för stor vid brösten, men det fixar man lätt med lite bresande på benen och tejp för att hålla allt på plats.
Såhär glad kände jag mig hela kvällen, har så fina vänner <3 Fick jättefina presenter fast jag sagt att jag sagt att jag absolut inte skulle ha något. 
Som sagt, meget glad. Efter några timmar hos mig som bland annat involverade tårtätning och gråtfest på mitt köksgolv (var inte ledsen, tycker bara sengångare är så jädrans söta) så gick vi ut. Musiken var dock sådär och någon klev på min fot så jag har numera ett blåmärke i samma storlek som min handflata på min fot :(
 
Igår, söndag, jobbade jag 11-17 och jag var allt annat än pigg till en början. Mådde superdåligt men efter ett tag gick det bättre och jag fixade passet. Väl hemma så däckade jag i soffan medan mamma och pappa kollade på golf.
Har haft en väldigt fullproppad helg, så nu är det skönt med några dagars ledighet innan jag ska jobba igen.