Velvet

När man sträcker sig 162 ståtliga centimeter över jordens yta är det inte alltid helt lätt att hitta kläder som passar. Hittade denhär bodyn på Zara när vi var på Bali och ville ha den direkt när jag såg den. Lyckan varade dock inte länge utan krossades när jag och min fina body möttes i provrummet. Visade tuttisarna och det var massa överblivet tyg som samlades i ryggslutet. Bestämde mig ändå för att köpa den, tänkte att jag bara kunde justera banden lite hemma. Sagt och gjort, idag satte jag mig ner och klippte och sydde. Var jättenervös för var så rädd att sy eller klippa fel, kändes som att jag utförde hjärtkirurgi. 
En proffssömmerska skulle nog svimma om hon såg mitt resultat, men nu sitter iallafall bodyn någorlunda bra så jag är nöjd med mitt arbete.
Ljuset var allt annat än bra när jag tog bilderna, men man ser ju hur fin den är ändå <33 Sammet och rosa i ett kan ju faktiskt inte bli annat än bra.