Sjukling

Tjena tja hallå!
 
I fredags jobbade jag 12-19 och efter det åt jag middag, duschade och gjorde mig iordning i racerfart. Kände mig väldigt duktig då jag vanligtvis gör mig iordning i minst två timmar när jag ska ut. En liten stund efter 20 kom mina kompisar hit för att förfesta lite innan vi skulle ut på Björn Rosenström senare under kvällen. Inget fan alls av honom men det är sorgligt nog en av sommarens största grejen här i Bollnäs och man alla man någonsin känt går ut så ja. Hade jättemysigt enda tills jag fick migrän och var tvungen att stanna hemma :( Skulle egentligen ha jobbat både idag och igår men har verkligen mått jättedåligt och inte kunnat ätit så var tvungen att ringa och säga att jag inte kunde jobba. Asså ångesten över att jag är sjuk och missar pass när man precis börjat jobba? Jätterädd att chefen tycker att jag är helt värdelös nu :( Hoppas hon har sympati och är glad över att jag inte kommer och smittar alla andra med vad det nu är jag har. En blandning av förkylning/migrän/magsjuka, migränkylningsjuka alltså.
Kort sagt har jag alltså inte precis haft världens bästa helg, men hoppas verkligen på att jag är frisk nu till veckan då jag har lite skoj planerat.