Sånt man vill ha

Tror nog ingen missat grejen med chokers. I början tyckte jag att chokers var sådär, speciellt domdär svarta och snirkliga som man använde när man var liten ni vet? Men nu har chokers blivit mer populärt och det finns numer en väldig variation. Jag har helt ändrat uppfattning om chokers och tycker att det är pangsnyggt, vill ha alla chockers jag ser ungefär. Kikade lite på asos och dog en gnutta, hittade såå många fina. 

 
 

 
 

 
Vill ha alla domhär plus ungefär 20 till. Tycker att chokers är ett bra sätt att ta en ganska tråkig outfit till en ny nivå, en liten detalj som kan göra mycket. Jag är vanligtvis inte så jättemycket för smycken, speciellt inte halsband, men chokers är så himla snyggt. Säger det hundra gånger för kan inte säga det nog haha. De i spets, det med en liten fluffboll och det tjocka i guld gillar jag nog mest av dessa. Tror faktiskt att jag måste beställa några så fort jag fått lön!
Alla kommer som sagt från asos.com