Fräknigt

Min barndomskompis tog lika som jag studenten i juni och då frågade mamma mig om jag inte kunde måla en tavla till henne som en del av vår studentpresent. Jag hade fullt upp innan studenten så hade inte tid att måla tavlan då, och sen åkte jag till Indonesien en månad och sen ville jag spendera så mycket tid som möjligt med Lukas innan han flyttade, men nu äntligen har jag målat tavlan! 
Egentligen tycker jag att det är lite jobbigt att måla tavlor och ge bort, tänk om personen hatar den men inte vågar säga något? En jul för något år sen gav jag bort fyra tavlor och det var inte förrän jag la fram dom under granen som jag insåg vilken dum idé det var. Menmen! Förhoppningsvis uppskattas denhär tavlan, och om inte så får hon väl göra vad hon vill med den haha.
På alla tjejer jag målar så är fräknar ett måste. Verkligen älskar fräknar och önskar att jag själv hade fler. När man målar så tycker jag alltid att saker som fräknar och födelsemärken ger bilden mer liv, så jag lägger som sagt nästan alltid till något sånt.