En liten lista

Blogglistor är nog bland det roligaste jag vet. Tycker det liksom är lite mysigt att få veta saker om folk som antagligen annars aldrig skulle komma på tal. Typ vad någons första gosedjur hette eller något sånt. Skrev denhär igår kväll och när dethär inlägget publiceras är jag på jobbet. Va liksom inne i ett flow och tänkte att jag lika gärna kunde köra på när jag ändå var på G.

1. Var köper du dina kläder? Bikbok, gina tricot, asos (ok lögn har typ bara beställt därifrån en gång, går mest bara in och suktar), HM, topshop. Nu när jag jobbar och inte behöver spara massa pengar till resor längtar jag dock efter att expandera mina vyer lite

2. Vad har du helst på dig när du ska ut å dansa? Hm, en snygg klänning och ett par klackar tror jag

3. Vad sover du i? Sover lika näck som han i bäcken

4. Hur ofta köper du kläder? Vissa perioder shoppar jag flera gånger i månaden, andra köper jag knappt något alls

5. Vad är det mest störiga artikeln du har i din garderob? Två par jeans från topshop som jag knappt använt. Blir arg på mig själv varje gång jag kollar på dom pga slöseri

6. Vad gör du med kläder som du inte använder? Skänker dom oftast, säljer enstaka gånger

7. Vilka plagg har du alltid svårt att hitta? Jeansshort är en omöjlighet för mig att hitta. Har nog aldrig hittat ett par högmidjade jeansshort som sitter bra på mig

8. Vad känner du dig fin i? Känner mig nog allra finast i min gröna poloklänning från bikbok, älskar den

9. Vad undviker du i klädväg? Tycker oftast inte om neonkläder, kläder som glittrar eller kläder med paljetter

10. Vad saknar du i din garderob? Jeansshorts!!! Sen vill jag gärna ha ett par mörkblå högmidjade jeans, samt Rihannas dösnygga flufftofflor i vilken färg som helst