Gul brunch

Idag har jag studiedag och Lukas är ledig, så vi fick sova hur länge vi ville. Vi vaknade vid 10, låg och drog oss en stund och sen gick jag ner och gjorde lite brunch åt oss. Jag hade en vision framför mig att jag skulle duka upp jättefint och fixa en perfekt brunch. Så blev icke fallet. Förstår inte riktigt folk som har 7968 olika grejer när dom äter brunch, hur orkar man allt? Men det är ju när man har massor av gotta på bordet bilderna blir fina. Vi hade gotta på bordet, men inte så mycket. Sen märkte jag att allt var väldigt gult också, haha. Smoothie med mango, ingefära och passionfrukt, äggröra och rostat bröd med jordnötssmör eller smör. Mums.
 
Igår mådde jag bra, och idag mår jag hittills också bra. Tjohoo! Jag har inga större planer för dagen, kanske gå och fika, hämta ett paket på skolan, chilla. 
emmishen

va gott =)
ha en bra dag