Efter regn kommer sol

Hela dagen har det regnat och blåst, men en stund efter åtta kikade solen äntligen fram och blåsten avtog. Jag drog på mig skorna och stack iväg på en skön promenad/joggingtur. Jag kom hem för bara en liten stund sen, och då gjorde jag iordning frukost (overnight oats, så himla gooottttt) och sitter nu och äter kvällsmat bestående av yoghurt m. granola och mammas nygjorda surdegsbröd. När jag flyttar hemifrån ska jag alltid baka surdegsbröd, finns inget godare bröd.
 
Den kommande veckan kommer att bli väldigt lugn, jag har få lektioner och på dom som jag har gör vi inte speciellt mycket. På lördag kommer Yu Jin hit (värdkusinen från Korea som just nu är utbytesstudent i Stockholm) och vi ska hitta på massa kul, längtar!!
mormor

En talande bild av nuvarande-majväder,en dramatisk himmel men också häftig.
Du är ju en fena på att fota himlar.
Kul att Yu Jin kommer till er!
kramar/mormor

Svar: Tack mormor! Jaa, det ska bli superkul :)Kram
None None