Quimper

Idag jobbade jag 7.45-11.30, efter det passet var jag supertrött. Igår hade jag svårt att sova som vanligt, och vid 2 var det några snubbar som bestämde sig för att kasta sten och skrika utanför vårt fönster. Det var jättemysigt att vakna upp till det. Efter vi jobbat gjorde vi oss iordning, åt lunch och drog iväg till Quimper. Vi visste ca ingenting om Quimper, men personalen på vandrarhemmet hade tipsat oss om att åka dit, så då gjorde vi det. Quimper visade sig vara en fin stad med en hel del affärer, så vi spenderade flera timmar med att gå runt där. Vi kom hem för nån timme sen, trötta men nöjda.
Vid kl 17 började vi leta efter en restaurang, kl 18 fick vi nöja oss med ett val även fast det inte kändes helt rätt. vi hittade en restaurang som såg jättebra ut, men självklart var den stängd. Vi tog varsin hamburgare på en stor pub, inte jättegott men heller inte dåligt.
Jag hade egentligen planerat att inte köpa något, men när vi klev in i en skobutik och jag fick syn på dessa så ändrades den inställningen snabbt. Jag har funderat på att köpa dessa skor, men det har aldrig funnits i storlek. Men nu fanns de alltså i storlek, och de var dessutom ett par hundralappar billigare än jag sett dom förut.
Jag ska ta väl hand om dessa bebisar.
mormor

Hej goa Elsa,
hoppas att det var en engångsföreteelse med stenkastningen o skriken.!
En sån händelse gör det väl inte lättare att sova naturligtvis.Det är säkert några killar som upptäckt att det bor två fina tjejer där.
Sommaren har förhoppningsvis kommit hit också,jättefint idag faktiskt!
I morgon månd. fyller ju Herman 15 år så du kan ju gratta honom om du vill och kan.
Snygga dojor!
kramaaaaaaaaaaaaaaaar
mormor

Svar: Nej asså dom var bara där eftersom att strandpromenaden ligger alldeles utanför vårt fönster.Jag har redan grattat honom :)
kram
None None