Från imorse

Tisdag morgon, klockan närmar sig 11 och jag har precis ätit frukost.  Inatt var ännu en natt där jag vaknar hur många gånger som helst och kan sen inte somna om. Längtar efter en god natts sömn.

Igår jobbade jag 7.45-12.30 (det är lite av en lögn, även om det står på schemat att vi ska jobba till 12.30 blir vi alltid klara med jobbet en timme för tidigt). Efter det åt vi lunch och låg och halvsov på våra sängar en stund. Jag var så himla trött, men försökte ändå hållamig vaken så att skulle kunna somna senare på kvällen (det tricket fungerade tyvärr inte). När vi äntligen lyckades dra oss upp gick vi till mataffären och handlade. Efter det gick vi vidare till Mcdonalds, köpte så lite som möjligt (en iste för mig) och stannade sen där i några timmar. Vi letade tågbiljetter, bra restauranger, och snackade med folket hemma i Sverige.  Vid 17.30 stack vi därifrån och tog bussen hem. Kvällen spenderade jag med att äta middag, träna, duscha och sen spelade vi lite yatzy som vi hittat i ett skåp tillsammans.

 
dodo

Fina Elsa man blir glad att se dej!

Svar: Tack dodo!
None None