Framme i Concarneau

Efter två flyg, tre tåg, en buss och en promenad har vi äntligen kommit fram till vandrarhemmet.
Efter en timmes sömn gick jag upp kl 1 inatt och fixade det sista, och sen skjutsade Lukas mig till Arlanda. Ville inte att bilturen skulle ta slut, haha. Väl på Arlanda checkade jag in mitt bagage, och sen åt jag och Lukas en överprisad frukost från 7eleven. Sen var det dags att säga hejdå och jag grät lite ville inte släppa taget osv. Jag är världens blödigaste person, gråter över ca allt. Flygningarna gick bra, jag sov för det mesta. Väl framme i Paris köpte vi lunch på något ställe och jag fick flashbacks från Korea när butiksbiträdet sa något och jag bara dumt stog och stirrade. Efter det flöt resan på bra, bara väldigt jobbigt att byta så ofta när vi hade så mycket packning. 
Efter sista bussen kom vi fram till Concarneau, och vi båda blev glatt överraskade. Städen är jättefin och hur mysig som helst, och vandrarhemmet ligget jättefint. Jag och Rebecca delar på en liten lägenhet, och från våra fönster ser vi hamn, hav och strand. 
Just nu är allt lite uppochner, jag är väldigt trött och lite snurrig efter alldeles för lite sömn och känslorna pekar lite hit och dit. Men jag vet att när allt bara sjunkt in och jag fått sova lite så kommer allt bli bra.
mormor

Sååå skönt att du är på plats och att resan gick bra !!
Trevligt att ni fått en egen bostad och kan vara er själva.
Förstår att det var jobbigt och ledsamt att lämna Lukas,det där med att vara blödig har du nog ärft av mig ,tårarna är svåra att hålla borta alltför ofta,känns pinsamt ibland men så är det bara!
Kraaaaaaaaaaaamar/mormor

Svar: Jaa, det är skönt att vi kan ha ett eget ställe att dra oss undan till :)Jag har säkert ärvt det av dig haha :)
Kram
None None