Ett år sen

Kom nyss på att det idag var ett år sen jag kom hem från Korea. För exakt ett år sen var jag faktiskt påväg till Frankrike för en mellanlandning på Charles de Gaulle. Nu är jag här igen, tänk hur det kan bli va. För att fira denna dag får ni en liten provsmakning av några av mina och appas photoshoots, där han oftast stog bakom kameran och jag fick agera modell. Som ni ser är resultatet väldigt professionellt.
Modell för en dag kan slänga sig i väggen, min kära värdpappa fixar jobbet.
 
Det känns overkligt att det bara var ett år sen jag kom hem. Mitt utbytesår känns som en dröm, eller något som hände för länge, länge sen. Väldigt mycket har ändrats sen jag kom hem; jag har inte jättefula kläder på mig hela tiden, jag har numera tillgång till god och acceptabel choklad och mitt hår har inte längre en 7 centimeters utväxt. Ojoj vad grejer det händer på ett år.
mormor

Vad kul att få se bilder som appan tagit,lite mer av dig o värd-familjen.
Ja nog är det en förändrad Elsa på många sätt, ingen tonåring längre,det händer verkligen mycket på ett år.
kramar/mormor

Svar: kram!
None None