En liten sammanfattning

Hej allihopa! 
Long time no see, eh? Sen jag kom hem har jag haft ganska fullt upp, enda gången jag suttit vid datan är då jag och Lukas kollat på anime. Min vistelse i Sverige började sådär, efter att ha väntat på mitt tåg i 3 timmar blev det försenat så jag fick sitta kvar på Arlandas mörker en ganska lång stund till. 
Under veckan som gått har jag jobbat, badat, varit på grillbuffé på Växbo Krog, åkt till Gävle, hängt med Lukas, spenderat 24 timmar (eller ja, nästan) med mamma-barngänget, städat rummet samt packat ur väskan.
När jag har tid ska ni få bilder och inlägg om min vistelse i Paris, men nu får ni nöja er med en bomb med bilder från mobilen.
Vi åt massor av fransk mat (eller inte), och gjorde oss iordning för att gå ut i Paris. Vi tog några drinkar på hotellets bar, tyckte det va tråkigt, och gick istället upp på rummet och åt choklad. Fett värt.
Vi åt god glass som serverades som en blomma.
Vi struntade i att åka upp i eiffeltornet, men fick en ganska fin utsikt från ett närliggande pariserhjul istället.
Vi gick i 7000 år och jag fick ont i fötterna. 
 
Vi gick till Palais Royal och jag önskade att jag var lite längre när Rebecca, som är 10 ståtliga centimetrar längre än mig, lätt tog sig upp på pelarna medans jag inte lika smidigt kämpade mig upp.
När vi var på grillbuffé hälsade vi på alpackorna, dom var tyvärr inte lika sugna på att träffa oss som vi var på att träffa dom.
 
Vi hängde lite på Växbokvarn med mamma-barngänget. Vi gick runt och kollade på fina grejer och fikade. Jag och mamma delade på en toast och en ostkaka, såååå gott.
Igår hade mamma-barngänget en supermysig kväll nere vid en liten pir. Vi pratade, skrattade och åt gotta. Senare gick vi upp till huset och kollade på film, men jag som skulle upp och jobba idag gick och la mig istället. 
 
dodo

Kul med lite nya bilder, har saknat de. Jätte fin bild fr
Växbo krog!! kramar dodo

Svar: kram!
None None

mormor

Så skönt att ha dig tillbaka i Bollnäs och på bloggen!
Ser fram emot nästa inlägg och fler bilder!
kramar/mormor

Svar: Bra, kram!
None None