Tjolahopp

Hejsan hoppsan!
Igår vad det fredag och jag var på jättebra humör hela dagen lång. I skolan skrattade jag och var ganska dryg, gänget åt lunch på Max, och vi fick sluta en halvtimme tidigare. Efter skolan duschade jag och pluggade lite, sen gjorde jag mig iordning och åkte iväg på fest. Vi spelade kort, pratade, skrattade, och hade det trevligt. Ska dock nog ta och bryta kontakten med Emma och Lukas; de höll fast och kittlade mig. Två mot en? Inte snällt!
 
Och by the way, ser ni hur fab mitt hår var igår? Kan det inte se ut så varje dag? :(
mormor

Tycker verkligen inte att det var ok av kompisar att hålla fast och kittla dig, det blir som en sorts tortyr om man är kittlig,hoppas att de förstår det men de skojade naturligtvis.Det är i alla fall inte trevligt!.
Kommer ihåg när jag var med om det som barn och man slutade först när jag började gråta,det var hemskt.
kramar/mormor

Svar: Men mormor jag skojade ju när jag skrev så, ta inte allt jag skriver så seriöst haha :)Kram!
None None