torsdag

Hejhejhejhejhejhejhejhejhej!
 
Jag har ingen bild så ni får nöja er med text. Igår gick jag först i skolan, skrev bl.a svenskaprovet i ordklasser. Det gick... inte så bra. Kände mig säker på allt tills jag kom fram till genus, då blev det kortslutning. Men förhoppningsvis går det bättre imorgon, då är det satsdelar och det känner jag mig mycket säkrare på. På kvällen drog jag hem till Lukas och hjälpte honom med hans arbetsprover, dom blir fett snygga.
 
Idag började jag kl 10 då jag inte hade någon engelska på morgonen, och från 10-12.40 hade jag ledarutbildning med elevrådet. Lärde mig en del och blev fett inspirerad! Helt sjukt vad vissa elevråd arrangerar, vi måste helt klart steppa upp vårt game. Efter utbildningen slutade jag iaf, men hängde kvar i elevrådsrummet en stund och spånade innan jag gick hem.
 
Ikväll kommer våra kusiner hit på middag, och efter det blir det nog gym.
mormor

Lycka till med satsdelarna på fredag!!!!
Malva o jag kollade på dina småkussar i skidspåret på Bolle, en härlig syn må jag säja.
Det var andra ggr. de stod på ett par skidor så det gick förvånansvärt bra utifrån detta.
Just nu är de ju på besök hos er och antar att de tar er ungdomar i beslag.
kramar/mormor

Svar: Kram!
None None