Gym

Hej här sitter jag och spänner mina muskler. Förstår om ni är avis, har jobbat länge på dessa baddare.
Haha nä ok har typ en halv muskel i kroppen. Men om en stund ska jag och syster faktiskt dra iväg till gymmet!! Jag har inte tränat regelbundet sen i höstas pga har varit lat, men nu är det slut på uppehållet. Nu har även snön försvunnit så pass att man kan dra ut och springa utan att riskera livet. Längtar efter att få komma ut och sträcka på benen!
 
Denna vecka har jag två svenskaprov, det ena imorgon och det andra på fredag. Imorgon är det prov på ordklasser och på fredag satsdelar. Är ganska nervös då jag var tvungen att göra omprov på just detta ca 5 ggr när jag gick i 7:an, men det är stor skillnad på mitt dåtida 13-åriga jag och mitt nutida 18-åriga jag. Känner mig hyfsat säker på allt förutom namnen på verbens teman, så istället för att skriva detta inlägg ska jag återgå till plugget.