Några bilder

En lördagkväll spenderade jag med världsbästa Emma. Vi köpte maxmat och åt ute på Långnäs, väldigt mysigt tills jag insåg att jag nog är allergisk mot gräs. Efter maten handlade vi lite gotta på ICA, sen stationerade vi oss i Emmas husvagn och hade mys. Kollade på Orange is the new black, spelade spel och pratade.
Det var fint ute en kväll.
Eftersom Alice inte är hemma på hennes födelsedag firade vi henne förra veckan. Hon hade bakat himmelskt choklad och kolapaj, samt hallonbakelser. Mummmmaaaa.
Jag har snackat om att jag och Lukas ska gå och äta glass hela sommaren, och i veckan fick vi äntligen tid haha. Inte lätt att få tid med grejer när båda jobbat. Vi köpte en Ben&Jerry's och drog till Karlslund där vi drog upp på tian. Sen satt vi där uppe och hade glassmys.
I fredags var vi ett gäng som tänkt gå på Nygatans inspark på Bolle. Först var det förfest hemma hos mig - trevligt trevligt. Vid 11 vi till Bolle, men av nån anledning blev det bara jag, Lukas, Mårten och Pelle som kom dit. Där hade vi sällskap av ett fåtal människor som alla var betydligt äldre än oss. Inte najs. Vi stannade där ett tag, sen kom Magda och Johanna och vi åkte alla upp på Bolletoppen och njöt av fin utsikt och njöt inte lika mycket av alla insekter som var där. Efter det drog vi på Max en sväng innan vi åkte hem. Blev inte riktigt som vi tänkt, men jag hade kul ändå.
 
Resten av helgen har jag varit med Lukas hemma hos han. Vi har typ inte gjort någonting men ändå haft det jättemysigt. Ville inte att helgen skulle ta slut.