Svarta klackar

Har blivit dålig på att blogga senaste tiden, ska försöka bättra på det!
 
Idag försöker jag lära mig att gå i dessa babes, ska ha lärt mig tills på fredag!
När jag har på mig dessa väldigt höga klackar får jag mig ett smakprov av livet som en lång person. Skulle inte ha något emot att växa några centimeter :) Ibland får jag för mig att jag är ganska lång, men sen går jag brevid kompisar och då inser jag att så är inte fallet, haha.
 
mormor

Lycka till med de häftiga skorna.Inte så lätt att gå med dom, men träna på.Det gäller att inte ta för stora steg så att man "knäar" fram,det är inte så snyggt,men det fixar du.Skönheten sitter inte i längden!
Har du varit i Stockholm?(skorna kommer kanske därifrån)?
kramar /mormor

Svar: Gå med böjda knän vill jag absolut inte göra, haha.Dom kommer inte från Stockholm, utan jag har beställt dom online :)
Kram
None None

Cenny

Vad blir det för tillställning som du ska ha så vackra skor till?
Lycka till med träningen ;)

Svar: Bara att ha om jag ska klä upp mig extra någon gång :)Tack!
None None

mormor

Glömde att "gratta" dig på Elsa-dagen när jag pratade med dig i telefonen!
namsdagskramar i massor
mormor


Svar: Tack mormor! Kram <3
None None