En drös bilder

Fin morgon för några dagar sen.
Igår vad det födelsedagsfirande för Matilda som fyller år den 1:a!
Vi åt världens godaste nutellapannacotta, mmmmm. Vi satt också och snackade i flera timmar och åt tonvis med chips. Mysigt!~~
Idag var det somsagt Julskyltning på stan. Jag gick dit med mamma, Alice, mormor, Taine, Matheus, och Taines värdpappa Hans. Vi gick runt och kollade i alla stånden, frös, letade efter en stjärna att hänga upp i fönstret, och köpte lite grejer.
Efter julskyltningen var det dags för lussebullebak! Att äta en nybakad lussebulle och dricka julmust till är bäst. Det är första gången jag dricker julmust på ca 2 år! Det finns ju inte i Korea :)
 
mormor

Trevligt att gå med er på julskyltningen!
Jag bakade våra lussebullar idag plus tre sorters småkakor som jag hoppas att ni kommer att tycka om.
Tänkte att besöka Gammalt o Nytt någon dag,du kan hänga med om du har lust.Hoppas att det blir besök i Hå också!
kramar/mormor


Svar: Detsamma! Ska bli gott att smaka på dom i jul :)
Vi får se om jag har tid, kram :)
None None