skola

Idag har det varit varmt!! 30+ när det är vindstilla och du varken har fläkt eller aircondition i ett klassrum är inte nice :c Men försöker att njuta ändå, men vet ju inte vad svensk sommar bjuder på.
Förutom värmen har det varit en tråkig dag, inget att göra i skolan och inget att göra hemma. Fick sluta en timme tidigare idag, sista timmen var det något hemligt klassen skulle planera, spännande! Min sista dag i skolan är nästa vecka på tidag.. blandade känslor! Vill inte lämna klassen och alla kompisar ;___;
En tjej i klassen har problem med ena benet, så hon kommer vara borta i tre veckor för operation. Idag skickade vi denna bild till henne<3
 
Idag när jag var påväg hem från skolan mötte jag några killar som går tredje året, såhär var vår korta konversation:
 
Dom: Hej Elsa! (på engelska)
Jag: Hej!
Kille 1: Var.. euh.. du ska? (söt engelska :3)
Jag: Jag ska hem (byter till koreanska)
Kille 2: Varför ska du inte till skolan??
Jag: Jag fick sluta tidigare, hehe
Kille 2: Men hallååå, jag då? *låtsas vara besviken*
Jag: Haha, förlåt~
Kille 3: Hejdå Elsa!
Jag: Hejdå!
 
Random konversation som gjorde mig glad~
(varför dom inte var i skolan vet jag inte..xd)
 
 
 
 
mormor

Oj oj,vilken värme!
Hoppas din klasskamrat blev glad för allla hjärtan.
En stor klass,mest tjejer ser det ut som eller har jag fel?
Så du har bara någon dag kvar i skolan där,vad skall du göra fram tills du åker hem?
Var hem till Häggesta och tittade på den lilla papegojan som förirrat sig.Den är jättefin.
Tidningen Ljusnan var där för att göra ett litet reportage.Kanske ägaren läser detta och hämtar "bip" som din familj kallar den lilla.
Om inte blir det kanske till att skaffa en fågelbur, just nu har den sin hemvist i ditt rum Elsa.De har skaffat lite nödvändiga frön, frukt och vatten i en skål,så det går ingen nöd på den.
Det visar sig hur det blir.
Här smattrar regnet på rutan och jag skall krypa ner i sängen och sova.Hoppas att du kunnat sova trots värmen!
kramar
mormor

Svar: 10 killar och 21 tjejer tror jag det är!Chilla, vara med kompisar.
Vet hur det går för papegojan :)
kram
None None